Foppen betaalt snel terug
Consumenten vraag:
Het is nu al bijna drie weken geleden dat ik bij de firma Foppen de schade van een pakje besmette zalm heb gedeclareerd. Daartoe heb ik de code opgestuurd, met de naam van de winkel waar ik het gekocht heb. Maar ik heb nog niks gehoord. Kan dat?
Jaap’ antwoord:
Even geduld, het geld komt er aan. Toevallig had ik zelf ook twee pakjes zalm met salmonella in de ijskast. Het ene hadden we al op….Het andere hebben we gedeclareerd. Het geld (€5,73) kregen we vorige week, met excuses voor de overlast, op onze rekening. Ze maken er dus snel en serieus werk van.
Meer vraag & antwoord
- 30 Sep 17
- De lening voor je mobieltje gaat naar de BKR!
- 29 Mar 17
- Korting van de btw, wat houdt dat in?
- 03 Aug 16
- Hoe begin ik met m’n ouders een gesprek over de erfenis?
Meer Vraag & Antwoord artikelen »