Advies

Honderden bedrijven sturen dagelijks persberichten. Omdat ze met een nieuw product komen, willen laten weten dat ze trots zijn op hun mooie jaarcijfers of omdat er een nieuwe directeur benoemd is. Maar waarom is de respons vaak zo gering?

Dat komt omdat veel persberichten  onduidelijk zijn geschreven; de kernboodschap komt niet helder over. Bovendien komen ze bij de media op de grote hoop terecht. Ze komen niet onder de ogen van de juiste mensen.

 

Grote bedrijven houden hele afdelingen op de been om met nieuws zo goed mogelijk naar buiten te treden.

Kleine bedrijven hebben die mogelijkheden niet. Toch hoeft dat niet te betekenen dat deze 'nooit' de pers halen en zelfs de publicaties voor hun eigen doelgroep niet bereiken. Als dat maar niet wil lukken bel of schrijf me dan. Ik kom langs, met een schoolbord en een krijtje om in een klein gezelschap de spelregels voor een betere respons op het persbericht te realiseren.

En zo nodig schrijf en verstuur ik ze zelf!

Teksten

Teksten

Het is mijn uitdaging om van ingewikkelde onderwerpen als hypotheken, pensioenen of belastingen zo toegankelijk mogelijke publieksinformatie te maken. Toegankelijker dus dan de bijsluiters van financiele producten en duidelijker dan de adviseur kan uitleggen. Ik publiceer elke zaterdag in het Algemeen Dagblad....

Lees meer »

Vraag & Antwoord

  • Ik kan alleen nog maar pinnen bij m’n apotheek!

    Sinds kort kan ik bij mijn apotheek niet meer contant betalen. Alleen pinnen! Mag dat zo maar? Ik pin regelmatig, maar er toe worden gedwongen vind ik van een heel andere orde. Ben benieuwd naar uw an...

  • Lees antwoord »